.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
44 نفر در دریای مازندران غرق شده اند
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به غرق شدن 44 نفر از هموطنان‌مان در دریای مازندران از ابتدای طرح دریا گفت: مردم و مسافران با ناجیان غریق همکاری و در محدوده طرح‌های دریا شنا کنند.

به گزارش شمال نیوز، عیسی قاسمی طوسی اظهار کرد: از شروع طرح‌های دریا تا کنون 44 نفر در دریای مازندران غرق شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 4 نفر زن و بقیه مرد بوده‌اند، افزود: تعداد غرقی مدت مشابه سال قبل 54 نفر بوده است که به این ترتیب 19 درصد کاهش غریق را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه بیشتر غرقی‌ها در خارج از طرح و در بخش‌های خصوصی اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: حدود هزار ناجی در سراسر ساحل دریای مازندران مشغول به انجام وظیفه هستند.

این مسؤول با اعلام اینکه حقوق تیرماه ناجیان واریز شده است، بیان کرد: اقدامات اداری انجام شده و حقوق مرداد ماه و مرحله دوم ناجیان تا یک هفته دیگر واریز می‌شود.

طوسی با اشاره غرقی‌های خانوادگی در هفته‌های اخیر عنوان کرد: غرقی این افراد در بخش‌های خصوصی بوده و در ساعات غیرمجاز برای شنا به دریا رفته و غرق شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشتر غرقی‌ها از مسافران بوده و از استان‌های دیگر هستند، افزود: به مردم و گردشگران توصیه می‌کنم تا در محدوده طرح‌های دریا شنا کنند و با ماموران و ناجیان غریق همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش فارس، 98 طرح سالم‌سازی دریا در سواحل استان مازندران در حال اجرا است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.